ຄາດ
String
- String
ເປັນຄາດທີ່ກຳນົດໄວ້ໃນ Java API ຕົວແປທີ່ມີຊະນິດຂໍ້ມູນເປັນ
String ກໍ່ຄືອອເຈັກຊະນິດໜຶ່ງເຊິງ String
ມີຂໍ້ແຕກຕ່າງຈາກອອບເຈັກທົ່ວໆ ໄປດັ່ງນີ້
- String
ເປັນອອບເຈັກທີ່ມີຄ່າຄົງທີ່ຂໍ້ມູນເຊິ່ງກໍ່ຄືຂໍ້ຄວາມໃດໆ
ທີ່ຢູ່ພາຍໃນເຄື່ອງໝາຍ double quote (“ ”) ຕົວຢ່າງ
“This is a java course”
- String ເປັນອອບເຈັກທີ່ສາມາດຖືກສ້າງຂຶ້ນ
ແລະກຳນົດຄ່ໄດ້ໂດຍບໍ່ຈຳເປັນຕ້ອງໃຊ້ຄຳສັ່ງ new
ຕົວຢ່າງເຊັ່ນເຮົາສາມາດໃຊ້ຄຳສັ່ງ
String s = “Thana ”
ໂດຍບໍ່ຈຳເປັນທີ່ຈະຕ້ອງໃຊ້ຄຳສັ່ງ
String s = new String
(“Thana ”)
- ໃນກໍລະນີທີ່ບໍ່ໃຊ້ຄຳສັ່ງ
new
ພາສາຈາວາກຳນົດຕຳແໜ່ງອ້າງອີງໃນໜ່ວຍຄວາມຈຳຂອງຂໍ້ຄວາມທີ່ລະບຸໃນເຄື່ອງ
(“ ”)ໂດຍພິຈາລະນາຈາກ String Pool ວ່າມີຂໍ້ຄວາມເກົ່າຫລືບໍ່
ຫາກມີກໍ່ຈະໃຊ້ຕຳແໜ່ງອ້າງອີງທີ່ຊ້ຳກັນ ແຕ່ຖ້າຍັງບໍ່ມີກໍ່ຈະສ້າງຂໍ້ຄວາມຂຶ້ນມາໃໝ່ແລະກຳນົດຕຳແໜ່ງອ້າງອີງຂອງຂໍ້ຄວາມນັ້ນ
ສ່ວນກໍລະນີທີ່ໃຊ້ຄຳສັ່ງ new
ພາສາຈາວາຈະສ້າງຂໍ້ຄວາມໃໝ່ແລະຈອງເນື້ອທີ່ໃນໜ່ວຍຄວາມຈຳສະເໜີ
ໂປຣແກຣມທີ2.11 ສະແດງຕົວຢ່າງການສ້າງແລະກຳນົດຄ່າອອບເຈັກຊະນິດ String
ທັງໃນກໍລະນີທີ່ໃຊ້ ແລະບໍ່ໃຊ້ຄຳສັ່ງ new ອອບເຈັກ s1 ແລະ s2
ຈະມີຂໍ້ມູນໃນໜ່ວຍຄວາມຈຳເປັນຕຳແໜ່ງອ້າງອີງທີ່ດຽວກັນ ສ່ວນ s3
ຈະມີຂໍ້ມູນໃນໜ່ວຍຄວາມຈຳເປັນຕຳແໜ່ງອ້າງອີງທີ່ແຕກຕ່າງກັນເນື່ອງຈາກມີການສ້າງຂໍ້ຄວາມຂຶ້ນມາໃໝ່ດັ່ງສະແດງໃນຮູບທີ2.11
ໂປຣແກຣທີ2.11
ຕົງຢ່າງການປະກາດແລະສ້າງອອບເຈັກຊະນິດ String
ຮູບທີ2.11
ຕົວຢ່າງການເກັບຂໍ້ມູນຊະນິດ Stringໃນໜ່ວຍຄວາມຈຳ
- String
ເປັນອອບເຈັກປ່ຽນຄ່າບໍ່ໄດ້ (Immutable Object) ການກຳນົດຄ່າໃຫ້ກັບອອບເຈັກຊະນິດ
Sttring
ໃໝ່ເປັນການປ່ຽນຕຳແໜ່ງອ້າງອີງໃນໜ່ວຍຄວາມຈຳຂອງອອບເຈັກດັ່ງກ່າວ
ແຕ່ຈະບໍ່ໄດ້ມີການປ່ຽນຄ່າພາຍໃນຕຳແໜ່ງອ້າງອີງເກົ່າ
ຕົວຢ່າງເຊັ່ນ ຄຳສັ່ງ
String s1;
s1 = “Thanachart”;
s1 = “Somchai”;
ຈະມີຜົນເຮັດໃຫ້ຕຳແໜ່ງອ້າງອີງໃນໜ່ວຍຄວາມຈຳຂອງອອບເຈັກ
s1 ປ່ຽນໄປ ດັ່ງສະແດງ
ໃນຮູບທີ2.12
ເຊິ່ງເປັນ
ຕົວຢ່າງຂອງການປ່ຽນຕຳແໜ່ງອ້າງອີງໃນການເກັບຂໍ້ມູນຊະນິດ
String ໃນໜ່ວຍຄວາມຈຳ
ຮູບທີ 2.12
ຕົວຢ່າງການປ່ຽນຕຳແໜ່ງອ້າງອີງໃນການເກັບຂໍ້ມູນ
- String
ເປັນອອບເຈັກຕົວດຳເນີນການທີ່ໃຊ້ໃນການເຊື່ອມຂໍ້ຄວາມສອງຂໍ້ຄວາມເຂົ້າດ້ວຍກັນ
ໂດຍໃຊ້ເຄື່ອງໝາຍ + ເຊັ່ນ:
String s1 = “Hello” + “World”;
ຕົວດຳເນີນການໃນການເຊື່ອມຕໍ່ຂໍ້ຄວາມສາມາດໃຊ້ເຊື່ອມຂໍ້ມູນຊະນິດ
String ກັບຕົງຖືກດຳເນີນການທີ່ເປັນຊະນິດຂໍ້ມູນອື່ນໆ ທີ່ບໍ່ແມ່ນຊະນິດ
String ໄດ້ເຊິ່ງພາສາຈາວາຈະແປງຊະນິດຂໍ້ມູນດັ່ງກ່າວໃຫ້ເປັນຊະນິດ String
ໂດຍອັດຕະໂນມັດເຊັ່ນ ຄຳສັ່ງ
String s1 = “This”;
String s2 = s1+ “ is a test ”;
String s3 = s1+4;
ຈະເຮັດໃຫ້ຂໍ້ຄວາມຂອງຕົວແປ
s2 ເປັນ “This is a test” ແລະ s3 ເປັນ “This4”
ຕົວດຳເນີນການເພື່ອເຊື່ອມຂໍ້ຄວາມຈະມີຕົວດຳເນີນການແບບຍໍ້ທີ່ໃຊ້ເຄື່ອງໝາຍ
+= ເພື່ອເຊື່ອມຂໍ້ຄວາມແລ້ວກຳນົດຄ່າໃນອອບເຈັກຂອງຄາດ String
ໂດຍໃຊ້ຊື່ເກົ່າເຊັ່ນ ຄຳສັ່ງ
String s1 = “This”;
s1 += “ is a test”;
ເປັນຄຳເຊື່ອມຂໍ້ຄວາມຂອງອອບເຈັກ
s1 ເກົ່າກັບຂໍ້ຄວາມທີ່ວ່າ “is a test” ແລ້ວເກັບລົງໃນອອບເຈັກ s1 ເຊັ່ນເກົ່າ
ໂດຍເຮັດໃຫ້ s1 ມີຂໍ້ຄວາມເປັນ “This is a test”
2.7.2
ຄາດ Math
Java API ໄດ້ກຳນົດໃຫ້ມີຄາດ Math
ທີ່ມີຢູ່ໃນແພັກເກດ java.lang ເຊິ່ງຈະມີເມທອດຕ່າງໆ
ໃນການຈັດການກັບຟັງຊັນຫລືສັ່ງທາງຄະນິດສາດຕ່າງໆ ຄາດ Math ເປັນຄາດແບບ
final ແລະເມທອດທຸກເມທອດ ຈະເປັນເມທອດຂອງຄາດ (ມີຄີເວີດ static
ຢູ່ເຊິ່ງຈະກ່າວເຖິງໃນບົດທີ6 ) ການເອີ້ນໃຊ້ເມທອດເຫລົ່ານີ້ເຮັດໄດ້
ໂດຍບໍ່ຈຳເປັນຕ້ອງສ້າງອອບເຈັກ
ແຕ່ສາມາດເອີ້ນຜ່ານຊື່ຄາດໄດ້ໂດຍກົງເຊັ່ນ: Math.exp (4.0);
ເປັນການຄຳນວນຫາຄ່າ exponential ຂອງ 4.0
ຄາດ Math
ໄດ້ປະກາດຄ່າຄົງທີ່ສອງຕົວດັ່ງນີ້
- final static double E =
2.7182818284590452354;
- final static double PI =
3.14158265358979323846;
ເຊິ່ງການເອີ້ນໃຊ້ Math.E ຈະມີຄ່າເປັນ
2.718281828…ແລະ Math.PI ຈະມີຄ່າເປັນ 3.141582653…
ເມທອດອື່ນໆ ໃນຄາດ Math
ທີ່ສຳຄັນມີດັ່ງນີ
- static int abs(int x);
- static long abs(long x);
- static float abs(float x);
- static double abs(double x);
- static double acos(double x);
- static double asin(double x);
- static double atan(double x);
- static double atan2(double x,
double y);
- static double ceil(double x);
- static double cos(double x);
- static double exp(double x);
- static double floor(double
x);
- static double log(double x);
- static int max(int x, int y);
- static long max(long x, long
y);
- static float max(float x,
float y);
- static double max(double x,
double y);
- static int min(int x, int y);
- static long min(long x, long
y);
- static float min(float x,
float y);
- static double min(double x,
double y);
- static double pow(double x,
double y);
- static double random();
- static double rint(double x);
- static int round(float x);
- static long round(double x);
- static double sin(double x);
- static double sqrt(double x);
-
static double tan(double x);
2.8
ຄຳສັ່ງອິນພຸດແລະເອົ້າພຸດ
ໂປຣແກຣມຄອມພິວເຕີໂດຍທົ່ວໄປ
ຈະຕ້ອງມີການອ່ານຂໍ້ມູນເຂົ້າເພື່ອໃຊ້ໃນການປະມວນຜົນ
ແລະຈະມີການນຳຜົນລັບທີ່ໄດ້ຈາກການປະມວນຜົນມາສະແດງ
ຂະບວນການໃນການອ່ານຂໍ້ມູນເຂົ້າແລະສະແດງຜົນລັບເອີ້ນວ່າ ອິນພຸດ/ເອົ້າພຸດ
(Input/Output)
ພາສາຈາວາມີວິທີການຫລາຍວິທີໃນການຈັດການກັບອິນພຸດ/ເອົ້າພຸດ
ແຕ່ວິທີການງ່າຍໆ ວິທີການໜຶ່ງຄືການໃຊ້ອິນພຸດມາດຕະຖານ (Standard Input)
ແລະການໃຊ້ເອົ້າພຸດມາດຕະຖານ (standard output) ພາສາຈາວາມີອອບເຈັກທີ່ເປັນມາດຕະຖານທີ່ເປັນອິນພຸດ/ເອົ້າພຸດມາຕະຖານສາມອອບເຈັກຄື:
System.in,
System.out ແລະ System.err
- ອອບເຈັກ System.in
ເປັນອອບເຈັກທີ່ມີເມທອດສຳຫລັບການອ່ານຂໍ້ມູນທາງອຸປະກອນອິນພຸດມາດຕະຖານ
ເຊິ່ງໂດຍທົ່ວໄປກໍ່ຄືຄີບອດ
- ອອບເຈັກ System.out
ເປັນອອບເຈັກທີ່ມີເມທອດສຳຫລັບການສະແດງຂໍ້ມູນອອກທາງອຸປະກອນເອົ້າພຸດມາດຕະຖານເຊິ່ງໂດຍທົ່ວໄປຄືຈໍພາບ
- ອອບເຈັກ System.err
ເປັນອອບເຈັກທີ່ມີເມທອດສຳຫລັບການສະແດງຂໍ້ຜີິດພາດ (Error)
ອອກທາງອຸປະກອນທີ່ໃຊ້ໃນການສະແດງຂໍ້ຜິດພາດ
ເຊິ່ງໂດຍທົ່ວໄປຈະກຳນົດເປັນຈໍພາບ
2.8.1
System.out.println()
ອອບເຈັກ System.out
ໝາຍເຖິງອອບເຈັກທີ່ຊື່ out ເຊິ່ງເປັນຄຸນລັກສະນະຂອງຄາດ System
ອອບເຈັກທີ່ຊື່ out ເປັນອອບເຈັກຂອງຄາດ PrintStream
ທີ່ມີເມທອດທີ່ກ່ຽວຂ້ອງກັບການສະແດງຜົນຢູ່ຫລາຍເມທອດ
ແຕ່ເມທອດທີ່ນິຍົມໃຊ້ທົ່ວໄປຄື:
print(String s)
ແລະ println(String s)
ເຊິ່ງເມທອດທັງສອງໃຊ້ໃນການສະແດງຜົນຂໍ້ມູນທີ່ມີ
argument ເປັນຊະນິດຂໍ້ມູນ String
ເມທອດ
println() ຈະມີຜົນໃຫ້ໂປຣແກຣມຂຶ້ນບັນທັດໃໝ່ຫລັງຈາກພິມຂໍ້ມູນທີ່ຕ້ອງການສະແດງຜົນ
ເມທອດ print () ແລະ println() ສາມາດຮັບ argument ທີ່ເປັນຊະນິດຂໍ້ມູນອື່ນ
ເຊິ່ງໂປຣແກຣມຈະແປງເປັນຊະນິດຂໍ້ມູນ String ໃຫ້ໂດຍອັດຕະໂນມັດ
ຕົວຢ່າງເຊັ່ນ ຄຳສັ່ງ
int x = 3;
System.out.println(x);
ເປັນຊຸດຄຳສັ່ງໃນການພິມຄ່າຂອງຕົວແປ
x ທີ່ມີຊະນິດຂໍ້ມູນເປັນ int ອອກທາງຈໍພາບ
ໂດຍໂປຣແກຣມຈະແປງຊະນິດຂໍ້ມູນ int ໃຫ້ເປັນ String
ແລ້ວຈຶ່ງພິມຂໍ້ຄວາມອອກມາ ໂປຣແກຣມທີ2.12 ສະແດງຕົວຢ່າງຂອງການໃຊ້ຄຳສັ່ງ
System.out.print
() ແລະ System.out.println () ເພື່ອສະແດງຂໍ້ມູນຊະນິດຕ່າງໆ
ອອກທາງຈໍພາບດັງສະແດງໃນຮູບທີ2.13
ໂປຣແກຣມທີ2.13
ການໃຊ້ຄຳສັ່ງເພື່ອພິມຂໍ້ຄວາມຕ່າງໆ ອອກທາງຈໍພາບ
ຮູບທີ2.13
ຜົນລັບທີໄດ້ຈາກການລັນໂປຣແກຣມທີ2.12
2.8.2 ການຮັບຂໍ້ມູນເຂົ້າມາທາງ
Command Line
ເມທອດ Main ()
ທີ່ເປັນຕຳແໜ່ງເລີ່ມຕົ້ນການທຳງານຂອງໂປຣແກຣມຈາວາປະຍຸກ ຈະມີ
argument ເປັນ String args [ ]
ເຊິ່ງໝາຍເຖິງຕົວແປອາເລ(ຈະກ່າວເຖິງໃນບົດທີ8) args ທີ່ມີຊະນິດຂໍ້ມູນເປັນ
String ເຊິ່ງສາມາດຮັບ argument ທີ່ສົ່ງຜ່ານ command line
ໄດ້ໂດຍມີຕົວຢ່າງຂອງການທຳງານດັ່ງຮູບທີ2.14 ເຊິ່ງເປັນການກຳນົດໃຫ້
args [ 0 ]ມີຄ່າເປັນ Tommy ແລະຕົວແປ args [ 1 ] ມີຄ່າເປັນ boy ໂປຣແກຣມທີ່2.13
ເປັນຕົວຢ່າງການປ້ອນອິນພຸດທາງ command line ແລ້ວສະແດງຜົນອອກທາງຈໍພາບ
ໂປຣແກຣມທີ2.13
ໂປຣແກຣມສະແດງການປ້ອນອິນພຸດທາງ command line
ຮູບທີ2.14
ຜົນລັບທີ່ໄດ້ຈາກການລັນໂປຣແກຣມທີ2.12
ສະຫລຸບເນື້ອຫາຂອງບົດ
·
ພາສາຈາວາເປັນພາສາເຊີງອອບເຈັກ
ທີ່ມີຄຳນິຍາມທີ່ສຳຄັນສອງຄຳຄືຄາດແລະອອບເຈັກ
·
ຄາດປຽບສະເໜືອນພິວຂຽວອອບເຈັກ
ອອບເຈັກທີ່ຖືກສ້າງມາຈາກຄາດ
·
ຄາກຈະປະກອບດ້ວຍລັກສະນະແລະເມທອດ
·
ຄາດຈະຖືກເອີ້ນໃຊ້ງານໄດ້ເມື່ອມີການສ້າງອອບເຈັກຂອງຄາດໂດຍເອີ້ນໃຊ້ຄຳສັ່ງ
new ແລ້ວເອີ້ນໃຊ້ເມທອດ
·
ຄອມເມັນ
ຄືຂໍ້ຄວາມທີ່ແທກຢູ່ພາຍໃນໂປຣແກຣມ
ເຊິ່ງຄອມພາຍຈະບໍ່ແປຂໍ້ຄວາມນີ້ໃຫ້ເປັນສ່ວນໜຶ່ງຂອງໂປຣແກຣມ
·
Identifier
ຄືຊື່ທີ່ຕັ້ງຂຶ້ນໃນພາສາຈາວາ ເຊິ່ງອາດເປັນຊື່ຂອງຄາດ ຊື່ຂອງຕົວແປ
ຊື່ຂອງເມທອດ ຫລືຊື່ຂອງຄ່າຄົງທີ່
ເຊິ່ງຈະຕ້ອງເປັນໄປຕາມກົດການຕັ້ງຊື່
·
ການຕັ້ງຊື່ໃນພາສາຈາວາ
- ສຳຫລັບຄາດ
ນິຍົມຂຶ້ນຕົ້ນດ້ວຍຕົວອັກສອນພິມໃຫຍ່
-
ສຳຫລັບເມທອດແລະຕົວແປ
ນິຍົມຂຶ້ນຕົ້ນດ້ວຍຕົວອັກສອນພິມນ້ອຍ
-
ຖ້າຊື່ທີ່ຕັ້ງຂຶ້ນມີຫລາຍກວ່າ
1 ຄຳ ນິຍົມຂຶ້ນຕົ້ນດ້ວຍຕົວອັກສອນພິມໃຫຍ່
-
ຕ້ອງບໍ່ກົງກັບຄີເວີດ
·
ຄີເວີດ
ຄືຊືທີ່ມີຄວາມໝາຍພິເສດໃນພາສາຈາວາ
ຄອມພາຍເລີຂອງພາສາຈາວາຈະເຂົ້າໃຈຄວາມໝາຍແລະຄຳສັ່ງທີ່ຈະຕ້ອງດຳເນີນການສຳຫລັບຄີເວີດແຕ່ລະຕົວ
·
ຂໍ້ມູນຄ່າຄົງທີ່
ຄືຄຳທີ່ໃຊ້ສະແດງຂໍ້ມູນທີ່ເປັນຕົວເລກ ຕົວອັກສອນ ຂໍ້ຄວາມ
ຫລືຄ່າທາງຕັກກະ
·
ຊະນິດຂໍ້ມູນໃນພາສາຈາວາແບ່ງເປັນສອງປະເພດ
ຄືຊະນິດຂໍ້ມູນແບບພື້ນຖານ ແລະຊະນິດຂໍ້ມູນແບບອ້າງອີງ
·
ຊະນິດຂໍ້ມູນແບບພື້ນຖານທີ່ໃຊໃນພາສາຈາວາມີທັງໝົດ
8 ຊະນິດຄື char, byte, short, int, long,float, double ແລະ Boolean
·
ຂໍ້ມູນທີ່ເກັບຢູ່ໃນໂປຣແກຣມແບ່ງເປັນສອງປະເພດ
ຄືຕົວແປແລະຄ່າຄົງທີ່
ເຊິ່ງຕົວແປຄືຂໍ້ມູນທີ່ສາມາດປ່ຽນແປງຄ່າໄດ້ໃນໂປຣແກຣມໂດຍໃຊ້ຄຳສັ່ງກຳນົດຄ່າ
ສ່ວນຄ່າຄົງທີ່ຄືຂໍ້ມູນທີ່ກຳນົດຄ່າໄດ້ພຽງເທື່ອດຽວແລະບໍ່ສາມາດປ່ຽນແປງຄ່າໄດ້ໃນໂປຣແກຣມ
·
ຕົວແປທີ່ມີການປະກາດຊະນິດຂໍ້ມູນແລ້ວສາມາດທີ່ຈະກຳນົດຫລືປ່ຽນແປງຄ່ໄດ້ໂດຍໃຊ້ຄຳສັ່ງກຳນົດຄ່າ
·
ການປະການຄ່າຄົງທີ່ໃນພາສາຈາວາທຳໄດ້ໂດຍການໃສ່ຄີເວີດ
final ໜ້າຄຳສັ່ງປະກາດຊື່
·
ຄ່າຄົງທີ່ຫລືຕົວແປທີ່ຢູ່ພາຍໃນບ໋ອກຂອງເມທອດ
ຈະມີຂອບເຂດການໃຊ້ງານຢູ່ພາຍໃນບ໋ອກເທົ່ານັ້ນ
·
ຕົວດຳເນີນການທີ່ໃຊ້ໃນພາສາຈາວາມີທັງໝົດ
4 ແບບຄື
-
ຕົວດຳເນີນການທາງຄະນິດສາດ:
+, -, *, /, %, +=, -=, *=, /=, %=, ++ ແລະ --
-
ຕົວດຳເນີນການທາງຕັກກະສາດ:
!, &&, &, || ແລະ |
-
ຕົວດຳເນີນການແບບສຳພັນ:
<, <=, >, >=, == ແລະ !=
-
ຕົວດຳເນີນການແບບບິດ:
~, &,
|, ^, >>, >>>, <<
·
ກໍລະນີນິພົດໃດໆ
ມີຕົວດຳເນີນການຫລາຍກວ່າໜຶ່ງຕົວ
ພາສາຈາວາຈະຈັດລຳດັບຄວາມສຳຄັນຂອງຕົວດຳເນີນການ ເພື່ອຄຳນວນຫາຜົນຕາມລຳດັບຄວາມສຳຄັນຂອງຕົວດຳເນີນການ
·
ຄວາມແຕກຕ່າງລະຫວ່າງການແປງຂໍ້ມູນຊະນິດອັດຕະໂນມັດ
ແລະ Typecasting
-
ການແປງຂໍ້ມູນໂດຍອັດຕະໂນມັດຄື
ການທີ່ຊະນິດຂໍ້ມູນທີ່ມີຂະໜາດນ້ອຍກວ່າຖືກແປງໃຫ້ເປັນຊະນິດຂໍ້ມູນທີ່ມີຂະໜາດໃຫຍ່ກວ່າໂດຍອັດຕະໂນມັດ
-
Typecasting
ຄືການທີ່ຈະຕ້ອງລະບຸຊະນິດຂໍ້ມູນທີ່ມີຂະໜາດນ້ອຍກວ່າໃຫ້ກັບຊະນິດນິພົດທີ່ມີຂໍ້ມູນຂະໜາດໃຫຍ່ກວ່າ
·
ຊະນິດຂໍ້ມູນແບບອ້າງອີງເຊິງກໍ່ຄືອອບເຈັກໃນພາສາຈາວາ
ໂດຍແບ່ງອອກເປັນສອງແບບຄືຊະນິດຂໍ້ມູນເປັນຄາດແລະຊະນິດຂໍ້ມູນເປັນອາເລ
·
ຂໍ້ມູນທີ່ເກັບໃນໜ່ວຍຄວາມຈຳຂອງຊະນິດຂໍ້ມູນແບບອ້າງອີງ
ຈະເປັນຕຳແໜ່ງອ້າງອີງທີ່ເກັບຂໍ້ມູນໃນໜ່ວຍຄວາມຈຳແຕ່ໃນກໍລະນີຂອງຊະນິດຂໍ້ມູນແບບພື້ນຖານ
ຂໍ້ມູນທີ່ເກັບໃນໜ່ວຍຄວາມຈຳຈະເປັນຄ່າຂອງຂໍ້ມູນຈິງໆ
·
String
ເປັນຊະນິດຂໍ້ມູນແບບຄາດບໍ່ແມ່ນຂໍ້ມູນແບບພື້ນຖານ
·
ຄາດ
Math ຈະມີເມທອດຕ່າງໆ
ໃນການຈັດການກັບຟັງຊັນຫລືຄຳສັ່ງທາງຄະນິດສາດຕ່າງໆ
·
ຄຳສັ່ງທີ່ໃຊ້ໃນການສະແດງຜົນລັບຂອງຂໍ້ມູນໃນພາສາຈາວາຄືຄຳສັ່ງ
System.out.println ()
ไม่มีความคิดเห็น:
แสดงความคิดเห็น