3.2.2 ຄວາມເປັນໄປໄດ້ທາງດ້ານການປະຕິບັດງານ
Operational Feasibility
ຄືຄວາມເປັນໄປໄດ້ຂອງລະບົບໃຫມ່ທີ່ນຳສະເຫນີສາລະສົນເທດໄດ້ຢ່າງຖຶກຕ້ອງ
ແລະ ຕົງຕາມຄວາມ ຕ້ອງການຂອງຜູ້ໃຊ້ ການຄຳນຶງເຖິງທັສະນະຄະຕິຂອງຜູ້ໃຊ້ ພ້ອມທັງທັກສະ
ຂອງຜູ້ໃຊ້ກັບລະບົບງານ ໃຫມ່ທີ່ໄດ້ຮັບການປັບປ່ຽນໂຄງສ້າງໄປຈາກ ເກົ່າວ່າ ເປັນ ທີ່ຍອມ ຮັບຫລືບໍ່
ໂດຍສາມາດສະຫລຸບເປັນລາຍ ລະອຽດດັ່ງຕໍ່ໄປນີ້
v
ຜູ້ໃຊ້ງານເຂົ້າໃຈເຖິງຄວາມຈຳເປັນຕໍ່ການປັບປ່ຽນລະບົບຫລືບໍ່ສະຫນັບສະຫນຸນລະ
ບົບ ໃຫມ່ ຫືບໍ່
v
ຕ້ອງກະກຽມຫຍັງ ກັບການຝຶກອົບຮົມການໃຊ້ງານລະບົບໃຫມ່ໃຫ້ກັບພະນັກງານ
v
ລະບົບໃຫມ່ທີ່ພັດທະນາຂຶ້ນມາສົ່ງຜົນກະທົບຕໍ່ການຫລຸດຈຳນວນພະນັກງານຫລືບໍ່
ແລະຈະເກິດຜົນກະທົບຕໍ່ພະນັກງານທີ່ຖຶກປົດອອກໄປເຫລົ່ານັ້ນແນວໃດແລະຈະຕ້ອງ ດຳເນີນການແນວ
ໃດກັບຜົນກະທົບດັ່ງກ່າວ
v
ຈະໃຫ້ຜູ້ໃຊ້ງານມີສ່ວນຮ່ວມກັບການວາງແຜນລະບົບງານໃຫມ່ຕັ້ງແຕ່ເລິ່ມຕົ້ນໂຄງການຫລືບໍ່
v
ຂັ້ນຕອນການປະຕີບັດງານມີການປ່ຽນແປງໄປຈາກເກົ່າຫລືບໍ່
v
ຜົນກະທົບຈະສົ່ງຜົນຕໍ່ລູກຄ້າທີ່ເຂົ້າມາໃຊ້ບໍລິການ
ຫລືບໍ່ ມີຄວາມສ່ຽງຕໍ່ພາບພົດຂອງບໍລິສັດ ດ້ານໃດແດ່
v
ໃຊ້ໄລຍະເວລາໃນການພັດທະນາລະບົບໃຫມ່ ຍາວນານເທົ່າໃດ
ນອກຈາກການພິຈາລະນາໃນສິ່ງດັ່ງກ່າວ
ລະບົບໃຫມ່ ຄວນມີການສະຫນັບສະຫນຸນ ຍຸດທະສາດ ອົງກອນ 3 ດ້ານ ຄື
1 . ດ້ານການຜລິດ Productivity
ເປັນການສະຫນັບສະຫນຸນດ້ານການເພິ່ມຜົນຜະລິດ ແລະ ຫລຸດຕົ້ນທຶນການຜະລິດ
2. ດ້ານຄວາມແຕກຕ່າງ Differentialtion ລະບົບໃຫມ່ທີ່ພັດທະນາ ກໍ່ໃຫ້ເກິດຄວາມ
ແຕກຕ່າງດ້ວຍການປຽບທຽບກັບລະບົບງານເກົ່າຫລືຈາກຄູ່ແຂ່ງຂັນ ເຊັ່ນ ມີຂໍ້ແຕກຕ່າງ ທີ່ດີກວ່າລະ
ບົບເກົ່າ ເຮັດໃຫ້ເກິດຜົນຜະລິດທີ່ດີກວ່າເກົ່າ
ไม่มีความคิดเห็น:
แสดงความคิดเห็น